Bloggj.....el

Jag försökte att logga in hela morgonen utan resultat.
Till slut var jag tvungen att sticka.
Kan ju inte komma för sent på jobbet pga ett missat blogginlägg :)
I dag efter jobbet så gick jag och Jonny på begravning.
Det var vackert och sorgligt.
Efter begravningen så fikade vi på församlingsgården och sedan bar det iväg hem för att laga mat åt hungriga ungar.
Kristoffer kom och käkade med oss.
Han skall stanna här i två nätter nu när han skall göra praktik på barnoperation.
Jag har fortfarande inte rört skolböckerna men det löser sig väl när tiden rinner ut.
jag brukar jobba bäst under tidsbrist.
Men liiite panik har jag över att jag inte har börjat ännu.
Det är ju som sagt en hel del att skriva till nästa gång.
RUSKIGT!!
NU skall jag bara kliva i min lila mysdress och krypa upp i soffan resten av kvällen.
See you!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kom inte in på bloggen under hela kvällen igår! Skitblogg - man blir tokig!

2010-02-16 @ 21:23:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0