Halv åtta hos mig

Har ni sett det programmet?
Jag och Jonny kollar var och varannan kväll.
Fyra främlingar går hem till varandra och blir bjuden på mat.
Man betygsätter varandra och veckans vinnare får 15 000 kr.
Nästa vecka är det fyra nya tävlanden.
Jag funderar på vad jag skulle bjuda på om jag skulle vara med i ett sådant program.

Min Meny

Förrätt
Löjromspirog med sparrisknyten
på en balsamicospegel

Varmrätt
Stekt kalkonfilé med päronsås
Vinbärsgelé i päronhalvor och småpotatis.
Brässerad brysselkål med katrinplommon
.

Efterrätt
Hjortronpannacotta med knäckflarn
och hemgjord kolasås



Shit! nu blev jag hungrig :)

Kommentarer
Postat av: Jonny

Ja Tack ! Vill gärna ha på söndag :-)

Ser otrooooligt mumsigt ut.

2010-02-01 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0