Headace

Jag har ont i huvudet.
Är det för att vi skall på fest ikväll kanske?
Tar en RELIV nu så får vi se om det går över.
Jag blir lite nervös eftersom jag har fått mer och mer migränliknande anfall
de senaste gångerna som jag har haft huvudvärk.
Jag har ju inte haft migrän sedan jag var i 30 årsåldern.
Nu verkar det som om skiten kommer krypande tillbaks.
Jag läste om migrän och där stod det att det var hormonrelaterat.
Eftersom jag redan börjar komma i klimakteriet så kanske migrän har något med det att göra?
Vad vet en ko?
Nu tar jag en tablett och sedan får vi hoppas på det bästa.
Inte måla faan på väggen.
Det är fortfarande sex timmar till vi skall gå på fest.




Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du blir frisk!

2010-02-06 @ 18:17:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0