Helgen försvann...

...i rök och damm.
Syrran och Pelle kom fram till Östersund till slut i alla fall.
Tåget var "bara" 40 minuter för sent.
Hejja SJ!
Jag var väldigt duktig när de hade åkt.
Jag läste och skrev tre uppgifter.
Nu har jag "bara" resten kvar :P
Jag har tagit studieledigt på fredag också så jag hoppas kunna bli helt klar nästa helg.
Min man är justerad.
Det är något med ryggen så han arbetar hemma idag, tar sig knappt upp och net från stolen.
Han säger att han blev kall i lördags när vi sprang på stan i snöstormen.
Det är inte lätt att bli gammal inte ;)
Jag skall i alla fall masa mig iväg snart.
7-13 arbetar jag i dag och ingen kvällsmöte på hela veckan...Kors i taket!
Hoppas att du får en bra dag och en bra start på den nya veckan.
Full Rulle
Kanelbulle


Kommentarer
Postat av: Marina

Här har vi idag -30...men jag ser att ni inte är så långt efter....brrrrr. Ha en bra dag!

2010-02-22 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0