Ljusare tider

I morse när klockan ringde så var det redan ljust ute!
På onsdagar har jag "sovmorgon" till klockan 07.00 och då var det som sagt ljust.
Det var så lätt att slänga benen över sängkanten och ställa sig i duschen.
Det var så skönt att slippa kliva upp mitt i natten.
Nu snöar det ute.....igen!
Femton minusgrader.
Jag är så trött på snö och kyla nu.
jag vill ha vår och värme.
Jag såg att det fanns en group på Facebook nu som heter: "Må faan ta den som gnäller på att det är för varmt i sommar".....Hehehehe.
Nu ske je kok gröt`n och ta på me klean.
Hare gott folk´s!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, jag vaknade före klockan i morse!

2010-02-24 @ 16:21:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0