Lördagsmys

I dag skall jag färga håret.
Jag skall bege mig upp till Gränby och köpa kvällens värdinna en liten present.
Sedan skall jag åka hem och komma i partystämning.
I kväll är vi bortbjudna hem till Patrik och Christine.
Jag skall försöka få bort kartongerna utanför Calles rum.
Kanske, kanske ,kanske att de får plats i källaren.......kanske...
Jag skall försöka måla mig med så där sotiga ögon ikväll.
Jag får väl tvätta bort det om det ser ut som jag fått en blåtira.
Det är inte så mycket man har att bekymra sig om inte.
Sedan till den stora frågan!
Samma fråga som alltid.......
Vad skall jag ha på mig ikväll då?
Kanske, kanske kanske att Jonny vill shoppa med mig idag?......kanske...
Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Skifs......Ååååå Nina, snart är det dags!!!
Jag har lördagsmys, märks det? :)
Jag skickar lite myspys til er.
See You Later!


Kommentarer
Postat av: Anita

Kram till dej! Hoppas du får en bra kväll!

2010-02-06 @ 11:07:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0