Nu e de slut på veckan....

...de e daxs för fredagsmyyyyyyys!
Jag jobbar hela dagen.
Ingen kortdag idag inte.
Men vad gör väl det när det är fredag och allt.
Jag måste handla.....grrrr.
Varför åkte jag inte och gjorde det igårkväll för?
Nu måste jag åka upp på Gränby vid 17-tiden, hur smart är det då?
Jag handlar bara lite så kan jag storhandla på söndag istället.....kanske.
Eller så tar jag tjuren vid hornen och kör hela racet i dag.
Vi får se vilket humör min man är på :)
Om jag flirtar med honom och mutar med en liten whiskey så kanske han kan
tänka sig att tillbringa ett par timmar där uppe...kanske.
Nu väntar gröten och en c-vitamin.
Eller skall jag ta ägg idag?
Skynda mig måste jag i vilket fall.
Full rulle.
Kanelbulle.



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg!

2010-02-12 @ 08:51:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0