Nu har jag helg :)

Ingen mer skola den här veckan....sköööönt!
Men jag är duktig flicka, så jag åker in på jobbet i morgon och sätter mig ner och läser.
Måste börja med nästa omgångs uppgifter på en gång så att jag inte tappar bort vad det är jag skall göra.
Det är en hel del att läsa och skriva, bäst att komma igång genast.
Inte vänta till sista minuten.
Om jag är duktig fram till lunch i morgon så hinner jag ändå med lite här hemma också.
Jag försöker just nu hitta lust och inspiration till att städa lite men den vill inte riktigt infinna sig....lusten alltså...konstigt ;)
Till middag blir det Thailax och basmatiris......mumsigt va?


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu e re helg sug och svälj :o)

2010-02-05 @ 18:17:05
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0