Plugghäst

I dag har jag tagit "ledigt" för att plugga.
Jag har en del uppgifter kvar som jag bara MÅSTE bli färdig med den här helgen.
På måndag måste jag vara helt klar med allt.
Jag vet att jag inte orkar plugga på kvällarna när jag kommer hem och på torsdag kommer Nina hit.
Då skall vi bara umgås och ha trevligt, inget plugga skall hänga över mig då.
Men det är nog ingen fara, jag blir nog klar idag.
Jag skall skriva ner tre olika "övningar" som utvecklar Språklig medvetenhet och koppla dessa till styrdokumenten.
Jag skall skriva två läsloggar och en trippellogg på en matematikuppgift som jag gjort med barnen sedan är jag färdig.
Det tar nog inte hela dagen om jag bara är effektiv nu på morgonen och inte sitter och drar mig för länge.
I kväll skall jag på Pub 19 med några kollegor.
After Work med några glada människor är aldrig fel.
Men först skall jag plugga, plugga, plugga!!


Kommentarer
Postat av: AHZ

Ha en jättebra pluggdag. Själv har jag ännu inte slutat fnissa åt att vi "tog guld i förrgår"! L



Kram till dig från mig!

2010-02-26 @ 07:33:58
Postat av: Anita

Heja Maggan!

2010-02-26 @ 08:08:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Du är dutti! Jag börjar bli nervös att inte tågen ska funka på torsdag. Jag måste komma till dej annasr så dööör ja!

2010-02-26 @ 10:17:48
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Nina säg inte så där....GAAAaaaahhhhhh!!!!

2010-02-26 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0