Promenad?

Det var alltså nu som jag skulle ta den där promenaden som jag lovade mig själv i morse.
Nu slog jag ner häcken för första gången sen jag kom hem.
Slutar kl 17.10.
Åkte raka vägen till affären och handlade lite mat.
Hemma ca kl 17.50.
Började med middagen direkt.
Thaikyckling och basmatiris.
Äta.
Plocka undan.
Började med Luddes matsäck till friluftsdagen i morgon.
Kycklingwraps.
Plocka i diskmaskinen.
NU blev jag klar.
Jag orkar inte gå ut nu.
Dessutom så börjar "Landet Brunsås" kl 20.00.
I morgon slutar jag kl 16.00.
Då måste jag åka direkt upp till Gränby och helghandla.
Tillbaks till jobbet för att ha personalmöte till kl 20.00.
Ska jag orka ta en promenad då?
Tror inte det.
När skall jag komma ut?
Hur gör man?


Kommentarer
Postat av: Nina

Man tar sej tid.Jag åker direkt efter jobbet, dom hemma fixar mat. funkar skitbra ingen är död än! Och ingen gråter för att jag kommer hem en timme senare

2010-02-17 @ 21:34:54
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Man går ut även om det är sent och man inte vill och det är något på TV man vill se. Jag vet att det är svårt men det är så man måste göra! Jag orkar inte alltid men för det mesta....Suckar!

2010-02-17 @ 21:53:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0