Träningsfreak

Jonny bara tränar och tränar nu för tiden.
I kväll skall han dra med sig Calle och Ludde också.
Det är ett jäklande tränande på alla här hemma.
På alla utom på mig :(
Jag hittar inte energin till att röra på mig över huvud taget.
Jonny försöker peppa mig, men ju mer taggad han blir desto mindre taggat blir jag.
Jag blir nästan tväremot.
Så dumt!
Varför kan inte jag haka på i denna träningstrend?
Jag skulle behöva det.
REALY!!!
Men jag orkar inte.
Verkligen inte.

P.S Undrar om det är nåt bra på tv:n ikväll, undrar om vi har nåt godis?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner absolut igen mig! Men nu har jag iaf tagit tag i mej själv och kommit igång med promenader var dag. Får väl se hur det blir med gymmet!

2010-02-16 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0