Uppdatering

Jag hinner inte sitta vid datorn alls nu när syrran är här.
I går hämtade vi dem på stationen när jag slutade jobbet kl 1630.
Bolaget och sedan hem.
Vi käkade och drack vin och pratade så att käkarna nästan gick ur led..
Kl 12 orkade vi inte mer.
I morse så surrade vi och tittade på gamla semesterbilder från Öland.
Sedan gjorde vi oss iordning och tog bussen på stan.
Vädret blev bara sämre och sämre hela tiden.
Till slut kunde man nästan inte vara uta för att det snöade och blåste småspik.
Vi intog en god lunch på en Italiens restaurang och värmde oss med lite öl och vin.
Vi höll på att frysa ihjäl när vi väntade på bussen för att åka hem.
Nu är vi hemma och värmer oss med varm glögg som blev kvar i julas :)
Ingen är hungrig ännu så vi väntar med middagen.
I dag skall jag servera rullar av lufttorkad skinka med wasabicréme och avocado med citron olja och balsamicosås.
Sedan blir det enrécote med klyftpotatis, svampsås och sallad.
Magnumglass med jordgubbar till efterrätt.
Dagen går för fort.
I morgon åker de hem.
Men nu skall jag tina ölen som blivit genomfrusen på balkongen.
Stoppa det vita vinet i kylskåpet och göra förrätten.
Kram hela dan!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Sååå kul att vara här!

2010-02-20 @ 16:19:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Vilken äcklig meny....NOOOOT! De har det bra A och P ;o)

2010-02-20 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0