Var är ni?

Jag tappar läsare.
Inte för att det spelar någon jättestor roll om ni är 40 st som läser min blogg per dag eller 60 st, men det är klart att man blir glad om man ser att många har läst.
Jag är mest nyfiken på varför min statistik har gått ner de senaste dagarna?
Skriver jag om extra tråkiga saker eller beror det på något annat?
Jag vet att jag har varit lite trött och oinspirerad ett tag och det kanske lyser igenom på bloggen.
Mina inlägg blir nog lite enformiga och tråkiga då förståss.
Det är väl inte för att jag lade in en liten film med Carola i förrgår? :)
För några veckor sedan så var det nästan 80 per/dag som kollade in min blogg.
Det kan man ju också undra varför?
Jag känner knappt så mycket folk.
Mitt tråkiga liv kan ju knappast intressera andra än de som ev känner mig.
Ja ja....jag kan ju sitta här och fundera tills jag blir gråhårig.
Jag får väl ge mig ut och leta inpiration och börja skriva världens bästa blogg........eller nåt!
Kitching!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vintertröttheten tror jag slagit an i de flesta...kyla och massor med snö - ingen vår i sikte...(iofs har vi bara -8 idag och en Vinterfestival i två veckor att se fram emot)...men ändå..:/

2010-02-25 @ 21:52:59
Postat av: Anonym

Det är för att du inte skriver lika mycket om mig längre!

Alla vet att det är ju bara jag som är intressant i denna familj!

2010-02-25 @ 22:49:08
Postat av: Maggan

Kan det vara du Knut som tror att du är intressant.....Hmmmm.....No comments ;)

2010-02-26 @ 07:11:08
Postat av: cinis

Det har varit mindre bilder sista veckan..kanske det är de..Vi vill se när du svettas över böckerna hehehe..kramis

2010-02-27 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0