Fredagsmys med...

...vitt vin och smörgåstårta.
Det är inte fy skam.
Nu skall jag skicka sonen med flickvän till Willy´s och köpa smågodis.
Det skall jag trycka i mig till Let´s Dance klockan 20.00.
Det är skönt med fredagskvällar, eller hur?
Skönt med helg och skönt med sovmorgon.
I morgon skall jag plugga och sedan är vi bortbjudna på middag till Knut och CO.
Han har besök från Öland som vi också känner.
Det är söta Johanna Jacobsson som är på visit.
Nu skall jag sippa på mitt glas med vitt vin och sedan kanske jag somnar i soffan, det känns så ;)
Trevlig Helg önskar jag dig!

 



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg & hälsa Öland! :O)

2010-01-16 @ 02:04:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0