Humor?

När jag gick med i Bloggtoppen så kategoriserade jag in mig under rubriken humor.
Jag vet inte varför, för speciellt roligt skriver jag ju inte.
Nu när jag gick in och kollade på vilken plats jag ligger så blev jag chockad.
Maigiz ligger på plats 98!! av 1200 bloggar under samma kategori.
Undrar hur det kan komma sig?
Jag har haft 196 unika besökare sen i måndags??
Konstigt men roligt, tycker jag.
Jag undrar fortfarande vilka ni är som kommer in hit och läser om mig och mitt liv.
Jag är nyfiken....sååååå nyfiken.
Ni vet nästan allt om mig men jag vet inget om er för nästan ingen lämnar någon kommentar.
Men jag är glad för att ni tittar in.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Vad roligt! Grattis, eller vad säger man? Skit kul i alla fall!

2010-01-20 @ 22:52:20
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ja, visst blir man nyfiken! Men om du skaffar feedjit så ser du iaf vilken stad alla besökare kommer ifrån, det e ganska kul! Finns längst ner på min sida om du e intresserad. Sen vore det ju toppen om de anonyma skrev något nån gång!

2010-01-20 @ 23:15:34
URL: http://www.mariawaxell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har ca 30-35 unika besökare varje dag, men det är sällan någon skriver något!

2010-01-21 @ 10:37:22
Postat av: Anita

Det var jag som skrev här ovan!

2010-01-21 @ 10:38:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

...heter jag - angenämt..;o)

2010-01-21 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0