Ingen höjdardag inte.

Vissa dagar är jobbigare än andra.
Denna dag har varit, hur ska man säga........lite småjobbig ja.
Jag tycker att det är skönt att den snart är slut och jag hoppas att morondagen blir lite bättre.
Det känns som om jag blivit överkörd av en ångvält, lobotomerad och utskiten på samma gång.
Lite jobbigt att förklara, men vissa dagar önskar man att man bara stannat hemma.
Nu har jag en dundrande huvudvärk och min stackars kropp vill bara soooooova!
Skit vare piss uti Kaanans land, som min gamle far skulle ha sagt.
Nu skall jag krypa upp i soffan, dra filten över benen, ta kontrollen och zappa mig långt bort.
Go´Kväll mitt herrskap.

Kommentarer
Postat av: Marina

Det har Allan redan gjort - lagt sig i soffan - dragit över sig filten - tagit kontrollen och zappat sig så långt bort han kan...i drömmarnas värld...zzzzzz...å han e inte ens sjuk..:)

2010-01-18 @ 19:47:13
Postat av: Nina

Kram

2010-01-18 @ 21:20:47
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ja vissa dagar är det inte lätt!

2010-01-18 @ 21:27:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0