Längesedan

Det känns som om det var längesedan det var jul.
Det känns som om hundra år sedan man var ledig.
Det känns som om jag inte har sovit gott på ett år.
Det känns som om det var flera månader sedan jag fick lön.
Det känns som om det aldrig har varit sommar och varmt.
Jag skulle vilja somna om just nu och inte vakna förrän våren var här med lite värme och äppelblommor.
Januari är en sådan lång och kall månad.
Hoppas att du känner dig lite piggare och mer positiv än jag idag.
Här är det seeeeegt.
En bra dag önskar jag dig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är hemma och snorar idag!

2010-01-18 @ 09:03:54
Postat av: Nina

Seeegt som sirap.... Suck!

2010-01-18 @ 18:09:45
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0