Ledig vardag

Det här känns lyxigt.
Att få vara ledig så här länge.
Tänk att det redan är två veckor sedan det var julafton.
En vecka har gått in på det nya året.
Tiden går fortare och fortare.
Livet snurrar så att man nästan inte hinner med.
I dag tänkte jag hinna med att plocka upp mina skolböcker.
Jag har ju en hel del skrivuppgifter som måste vara färdiga att lämnas i den 1 Februari.
Men jag måste även åka och handla samt köpa presenter till callekillen som fyller 19 år på lördag.
Fatta!! 19 ÅR!!
Vart har de tagit vägen??
Nä, nu skall jag inte sitta här och filosofera utan ta mig en skinkmacka och njuta av min lediga vardag.


Kommentarer
Postat av: Eivor

Det behöver du, få koppla av från alla de små liven. Kramar i mängder.....:)

2010-01-07 @ 15:20:32
Postat av: Eivor

Det behöver du, få koppla av från alla de små liven. Kramar i mängder.....:)

2010-01-07 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0