Maigiz mitt i veckan

Så var det onsdag då.
Inget speciellt med de här dagen inte.
Jag har i alla fall sovit bra i natt.
Jag bet sänder min redan trasiga tand ännu mer igårkväll så nu MÅSTE jag ringa till tandläkaren.
Jag har värsta ångesten för att gå dit.
Jag skäms för att jag inte gått tidigare men bättre sent än aldrig.
Tandläkarna tillhör inte mina favoriter.
Det gör ont och det är dyrt.
Men nu finns det ingen återvändo jag bara måste ringa idag.
Huuuuga!
Annars händer det inte så mycket.
Jag har kommit igång med mina skoluppgifter, försökt bena ut hur jag skall göra och vad jag skall skriva.
När jag väl sätter mig vid datorn och börjar så går det ganska fort.
Jag skall försöka jobba undan en del nu i helgen plus att jag skall städa klädkammaren.
Mina kläder anfaller mig när jag öppnar dörren.
Men det är långt kvar till helgen, nu skall jag koncentrera mig på att vara här och nu.
Onsdag alltså.
Ha en bra dag i kylan och frosten.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en bra dag du med!

2010-01-13 @ 09:04:22
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ska också till tandläkaren, har även jag bitit sönder en tand! Nu för tiden finns inga hål bara trasiga gamla lagningar.

2010-01-13 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0