Mycket snö

Just när man börjat hoppats på att det kanske , kanske ska börja töa snart.
DÅ kommer gårdagen med hur mycket snö som helst...*suck*.
Det räcker nu.
Vi har mer snö än vi haft på 25 år.
Det var ju mysigt i December och en vecka in i Januari, men nu får det vara nog tycker jag.
Nu vill jag ha vår och snöfritt.
I stället har vi minusgrader och flera meter snö.
Man tror ju att man bor i Jämtland igen.
Ja, det är vackert...
Ja, det blir tyst och lummigt...
Ja, barnen har skoj...
Men ändå..
Nu skall jag ut och försöka få ut bilen ur garaget, skönt att man har ett sånt i alla fall, så man slipper skrapa bilen varje morgon.
Men först lite gröt.
I dag efter jobbet så skall jag träffa min studiekamrat Anna.
Jag känner henne sedan förr, hon har haft sin son hos mig på förskolan.
Kul att man känner någon.
Ha en bra dag så hörs vi när vi syns.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha det gott!

2010-01-28 @ 15:26:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0