Party!!!

Det blev ett redigt födelsedagskalas här i går.
Jag hade bjudit hit Knut med sambosar plus min kompis Maria på middag.
Efter middagen kom det fyra kompisar till Calle och vi pratade och skrattade.
När ungdomarna sedan drog på krogen så blev vi vuxna också lite sugen så vi åkte ner på Etage tillsammans med Knut och David.
Senare på natten ringde Calle och frågade om jag kunde fixa in honom och Hugo också eftersom det är 20 på Etage.
Jag flirtade lite med vakten och lovade att det var nyktra och städade killar som kom.
Vi hade himla skoj hela natten så idag har jag varit minst sagt urlakad.
Jag går fortfarande omkring i morgonrocken.
Min kropp är inte 20 år längre även om mitt huvud tycks tro det då och då.
I dag är det sista dagen på jullovet så det är bästa att passa på att slappa.
I morgon är det kört ;) då börjar allvaret igen.
Lite bilder från Etage i går.
Lite suddiga precis som fotografen :)

En sång till Calle


Calle och Hugo

Jag och David

Jonny och David

Knut och Maria

Knut och Jonny




Kommentarer
Postat av: Nina

Knut ser ut som en helgalen zombi på dom första korten hahahahah jag tror jag döör Hihi :o)

2010-01-10 @ 18:38:22
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maria

Va kul att ni går ut tillsammans med barnen!

Ni verkar ha sån fin sammanhållning i familjen, mysigt!

2010-01-10 @ 22:00:02
URL: http://www.mariawaxell.blogspot.com
Postat av: Anita

Ser Jätte kul ut! Vad sjöng ni för Calle då?

2010-01-10 @ 23:37:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0