Så var det...

...fredag igen då.
Hoppas att den här dagen går fort.
Jag vill hem och fredagsmysa.
Kolla på Let´s Dance och äta en god middag.
Det är bara en vecka sedan jullovet tog slut, det känns som en månad.
Det är fortfarande iskallt ute och inne.
Värmen gick sönder på jobbet igår så jag gick med dubbla tjocktröjor, men frös ändå som en hund.
Hoppas att de hittat felet idag så att vi slipper frysa så förbenat.
12ºC hade vi i koridoren och 17 inne på avdelningarna.....Brrrr!
I dag åker tjocktröjan och strumpbyxorna på.
Vi hade 18ºC i vardagsrummet nu när jag klev upp men då har vårt elkamin stått på hela natten.
Vi fryser!
Nu längtar jag efter blidväder.
Hoppas att ni får en skön dag idag och slipper frysa.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, hoppas att det är varmare på jobbet idag.

2010-01-15 @ 07:20:24
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0