Sjuk.....

Jag har fortfarande feber och huvudvärk plus att jag är jättetjock i både näsa och hals.
Jag som tyckte att jag började bli bättre igår, nu är jag sämre igen.
Jag orkar inte.
Det är så urbota tråkigt att vara sjuk.
Vad ska man hitta på idag då måntro?
Kolla på tv.
Plocka in lite tvätt.
Göra klar alla inlämningsuppgifter till V 5.
Jag har några timmar kvar på mitt skolarbete innan jag är helt nöjd.
Jag "poar väl på" här hemma så får jag se vad jag hinner och orkar.
Det är fredag! men den rätta fredagskänslan vill inte infinna sig.
Det är verkligen tråkigt att vara sjuk.
Realy!
Nu har jag klagat klart, så nu skall jag läsa nättidningar och dricka kaffe.
Ha en bra fredag!




Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas du vinner...på V5 menar jag...;o)

2010-01-22 @ 09:16:33
Postat av: Maggan svarar

Marina: Det tog ett tag att fatta vad du menade....hahahaha.

2010-01-22 @ 09:18:55
Postat av: Anita

Jag önskar oxå dej en bra helg, krya på dej! Jag är inte alls bra men sitter på kontoret - måste jobba undan lite men tänker gå hem vid lunch.

2010-01-22 @ 09:40:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0