Sömngångare

Jag kunde knappt sova något inatt heller.
Nu är tre nätter på rad som jag knappt sovit en blund.
Jag kommer ju att gå som en zombie i dag.
Skitjobbigt.
Jag är jättetrött men kan ändå inte sova.
I natt har jag legat och funderat och funderat på en massa skitsaker.
Ingen bra i dé att ligga på nätterna och fundera.
Ingen konstruktivt kommer ut av det.
Det minsta lilla skitproblem kan bli hur stort som helst kl 02.00 på natten.
Nä, på nätterna skall man sova så att man orkar ta tag i saker på dagarna.
Detta får inte fortsätta.
Nu skall jag äta gröt och måla mig så att åtminstonde inte ser ut som en zombie i dag.
I dag skall killarna på  skolan också.
Nu är jullovet slut för hela familjen.
Kylan håller oss fortfarande i ett järngrepp så idag är det bäst att klä på sig ordentligt.
Jag tror jag får ta min egen duntäckjacka på jobbet idag annars så kommer jag att frysa ihjäl där ute på gården.
Hoppas att du får en bra tisdag.



Kommentarer
Postat av: Nina

Tipps!

Lägg ett block och penna vid sängen så kan du skriva upp det du funderar på, då är det lättare att släppa det man tänker på och somna

2010-01-12 @ 08:00:39
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Skulle precis tipsa om samma sak som Nina gör här. Det funkar, testa! Kram påre!

2010-01-12 @ 16:37:12
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0