Tröttare och tröttare

Jag blir bara tröttare och tröttare ju äldre jag blir.
Jag får det jobbigare och jobbigare att stiga upp på morgonen.
Skall det inte vara tvärtom?
Tanter och farbröder kliver ju upp i gryningen och är pigga, eller?
Nu kan det ju iofs bero på att jag inte mår riktigt hundra efter förra veckans förkylning.
Jag somnade kl 23.00 i går och var helt död när klockan ringde 06.15.
Det är över sju timmars sömn, det borde räcka.
I dag väntar en arbetsdag, sedan lite planering med Linda och sedan ett litet enhetsmöte som avslutning.
Jag kommer att vara hemma ca 19.30.
Nu väntar gröten och lite fix.
Jag skall prova min nya foundaition idag ;)
Det behövs på den här likbleka nunan.
Ha en bra dag då rå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är oxå trött!

2010-01-26 @ 19:54:03
Postat av: Nina

Vad har du för foundajschen??

2010-01-27 @ 23:10:52
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Nina: Ingen speciell. Jag har en tjej som säljer Oriflame på jobbet som jag köpte en foundation av. Den var ganska bra. Det är lite lotteri att köpa där. Vissa saker är bra andra bara skit, men å andra sidan så är det ju inte så dyrt.

2010-01-28 @ 06:17:52
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0