Tv-kväll

I kväll ska jag bara kola på tv hela kvällen.
Jag skall börja med "Halv åtta hos mig".
Efter det börjar "Antikrundan".
Kl 21.00 skall jag kolla på "Kniven mot strupen"
När det slutar kl 22.00 då är det nog dags för sängen.
Om jag kan sova förståss....Ludde är med flickvännen på konsert i Stockholm.
De är där och skall kolla på Backyard Babies.
De får skjuts dit och hem, sedan sover han hos Maja.
Jag får nog be honom att slänga iväg ett sms till mig när han ligger i majas trygga säng igen
Det är något oroväckande med att de skall just till Stockholm.
Stora hemska staden.....Huuuuga!
Men det går säkert bra.
Det är kändes betydligt bättre när de sa att de fick skjuts än om de skulle ta tåg eller buss själva.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja - huugaligen! :O)

2010-01-28 @ 21:40:58
Postat av: Vickis

Hallojsan! Det går säkert jättebra! Apropå TV-kväll: ska vi gå på bio (Luftslottet som sprängdes) imorrn fredag el lördag? Kram!

2010-01-28 @ 22:00:33
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0