Upp å iväg

I dag har jag häcken full....so to speak.
Jobba till kl 13.
Måste ringa och få en läkartid i dag, behöver en remiss till klinisk genetik i Uppsala.
Varför? Det kan jag berätta en annan gång.
i dag måste jag storhandla, kylskåpet dammar.
Knutte och Calle ligger hemma och är fortfarande sjuka.
Knutte måste träffa läkaren i dag.
Så vi får se vart han ska i em, jag får skjutsa honom antar jag.
Hämta Jonny på jobbet, tacotors till middag och sedan dö framför tv:n.
Så kommer min dag att bli om jag får gissa.
Nu väntar gröten på mig.
Tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är fortfarande sjuk - jobbar hemmifrån idag.

2010-01-25 @ 11:49:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0