Dagavill, regn och mycket sprit ;)

Man blir lite si och så när man har semester märker jag :)
I går när vi sålde husvagnen så hade jag inte en aning om vilket datum det var när jag skulle skriva kontraktet och idag har jag gått och trott att det är onsdag hela dagen. Men det är torsdag va??
I dag regnar det tre droppar...*suck* det kunde väl komma ordentligt när det ändå håller på.
Gräsmattorna är så bruna så.
Oj! Nu tar det fart på riktigt och åskan går.
Myyyysigt!
Hoppas att det regnar mycket idag och inget i morgon när vi skall få gäster.
SHIT!!!! vad det regnar alltså.
I går beställde vi sprit på internet
Vi fick nys om en sida där man kan beställa billigt och helt lagligt.
Så nu har vi beställt bag in boxviner, bag in boxvodka :) fin whiskey och lite annat smått och gott.
Öl var så tungt att beställa så den tjänar man nästan inget på eftersom frakten blir för dyr
Klicka på bilden så kommer du till sidan.

Jädrans vilket party det skall bli när den lådan dyker upp ;) om en vecka eller två. Nu ska jag njuta av det rena luften som kom efter störtregnet. Äntligen så kan man andas. Glad sommar önskar jag dig

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0