Hej Svejs

I dag är jag liiite tung i huvudet.
Vi firade att Jonny gick på semester i går tillsammans med ett par här på campingen.
Det blev varken mycket eller speciellt sent men det känns i huvudet i dag i alla fall.
Tänk så olika det kan vara.
I bland kan jag sitta uppe sent och dricka vin en hel natt utan att jag blir bakis.
Men så igår när det inte blev så så är jag ändå lite bakis idag.
En kopp kaffe kanske hjälper?
I dag skiner solen igen men med några moln här och där.
Det är skönt att det inte är sol hela tiden.
I dag händer väl inget specielt vad jag vet.
Jonny och jag skall väl bara sitta i varsin solstol och läsa, lyssna på radion kl 13.00, käka god mat(jag tror det får bli pasta med grönsaker i dag), ta en promenad och kanske ett dopp.
Vi ser fram emot många sånna lata dagar på vår semester.
Hoppas att du också har det skönt där du är.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej oxå då!

2010-07-09 @ 12:37:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0