Hett, hett, hett. Ont, ont, ont. Lovar, lovar, lovar.

Man ska ju inte klaga....meeen.....
nu är det för jävla hett.
Luften står stilla i både husvagn och förtält.
Inte ens i skuggan får man lite svalka.
Det är ju det här som man längtar till hela vintern.
Nu undrar jag varför??
Man skulle ha haft en pool att ligga vid nu.
Eller havet.
Jonny jobbar och jag skulle vilja få ordning i min nya vagn och förtält men i mitt nuvarande tillstånd så blir det inte mycket gjort inte.
Jag gör en liten sak sakta, sakta. Så vilar jag en stund, går på toa :) och sedan en liten sak till.
Jag kan inte bära saker från den gamla vagnen till den nya, det får Jonny göra ikväll.
Till råga på allt annat elände så skar jag mig ifingret igår när jag skulle skära bröd.
Inget djupt jack men så pass att jag inte kan använda lillfingret.
Ja, varför inte! tänkte jag när det hände.
Jag har ju ont överallt annars på vänster sida så varför inte ett finger också?
Nu ska jag försöka lägga mig iskuggan och vila, det känns som det enda rätta just nu.
Fredag hörrni :)   Vad "händisch" i helgen då?

P.S Maria! jag LOVAR att ta med mig tröjan på måndag. Lovar, lovar, lovar ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Du e ju makalös....Ja varför inte? Vad ska man med lillfingrar till??

2010-07-02 @ 22:33:27
Postat av: Anita

Låt nu bli att göra illa dej något mera.....! Basta!!

2010-07-04 @ 21:36:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0