Jag dööööööör!!

Jag svettas ihjäl!
Jag kan varken äta eller sova.
Nu är det FÖR varmt.
34ºC i skuggan. I SKUGGAN!!!!!
Fatta??
Vi var till Gränby och handlade nyss, där var vi nästa ensamma.
Kyldiskarna på Kvantum hade pajat, så där kunde man bara handla torrvaror och frysvaror.
Nu är det FÖR varms.
Så, nu var det sagt.
Alla säger "Man ska ju inte klaga" men nu gör jag det.
JAG KLAGAR PÅ VÄRMEN.
Satan, vad jag svettas.
Den frysta laxen och räkorna tinade på en millisekund.
Jag dör.........det gör jag faktiskt.

Den här bilden tog jag i vintras, det är så att man längtar tillbaks nu faktiskt :P



Kommentarer
Postat av: Nina

Här är det svalt :o)

2010-07-13 @ 16:57:24
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Här blixtrade och dundrade det, så det har skakat i husen!

2010-07-13 @ 22:34:10
Postat av: Nina

Har du smält bort? Häxer gör det vet du! fniss :o)

2010-07-14 @ 12:51:04
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag har tagit lite semester från Bloggen också. Uppdateras inte så ofta. Kul att du saknar mina inlägg.

2010-07-14 @ 13:31:12
Postat av: cinis

Å här 15 grader så här svettas man inte...men längtar efter sol å värme..kramis

2010-07-14 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0