Måndag

I dag har jag faktiskt lite att göra trots semester.
Jag skall åka och handla, åka hem till stan och tvätta, fixa matsäck till Ludde och Maja, skjutsa Ludde och Maja till tåget och sedan hämta två tjejer i Salabacke och ta hit dem på tjejmiddag ikväll.
Ingen jobbig att-göra-lista direkt, men ändå.
Det krävs lite logistiktänk för jag vill ju inte hålla på att åka in till stan många ggr och jag vill hinna förbereda middagen innan tjejerna kommer.
Jag kanske får förbereda hemma i stan? smart!
Vad ska jag bjuda på då? Hmmm.....det får vi se.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa Aftonbladet.
Over and out!

De här kläderna vill jag åka och köpa i dag
Snygga va??



Kommentarer
Postat av: Anita

Snyggt! Hoppas att du får en kul kväll! :O)

2010-07-26 @ 11:34:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0