Nu fer ma heim...

Ja, hem till Östersund och sedan åker jag hem till Uppsala på söndag.
Så är det bara.
Hem och hem.
Nu ska jag i alla fall upp och yra i dagarna fyra.
Jag skall se The Ark, EUROPE, Marcus Krunegård, Robban Broberg, Crusefied Barbara, N*E*R*D och många fler.
Är det ingen där uppe som skall yra??
" Våga vägra yran" sa man ifjol.
Det tycker jag är tråkigt, inte händer det väl sååå mycket skoj där uppe så att man kan vägra gå på årets event?
Det tycker inte jag i alla fall.
Nu ska jag väcka Calle så att han hinner vakna och sätta sig i bilen till kl 09.00 för då åker vi.
Håll i hatten för nu kommer Maggan hem (eller nå´t) nä, det var nog ett bra tag sedan jag gjorde stan osäker...hehehe!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Tjoohoo - Välkommen hem, det ska bli så skoj! :O)

2010-07-28 @ 13:31:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0