Släktträff

Så här roligt hade vi i helgen.

Pumpa luftmadrasser

Värdparet Maggan och Thomas

Jag tänker aldrig skratta på kort, sa Edwin...

...men tänk vad Maggan kunde luras :)

Släktens allra minsta lilla minsting.

"Myran"

På väg ner till badet så var man tvungen att gå igenom en hage med tjurar!!! (Visserligen var de snöpta, men ÄNDÅ!!)

Bad i sjön Sommen.



Knutte is doing The Pose

Cool kille....eller nå´t ;)

Kom pappa så får du en blöt kram.


Fotbollsmatchen.......den var på blodigaste allvar den se.


Skyttetävling med luftgevär. Jag behöll familjen Munthers ära och hamnade i finalen.

Vissa hade problem med att sikta, så de fick hjälp av sonen att hålla för ena ögat :)

Grillmästaren Martin tyckte att det var liiiite varmt att stå och grilla flera kg kött i värmen. Men gott blev det!

Gubbarna tar sig en Gammeldansk i skuggan

Alma ville inte vara med på bild, så hon blundade :P

Calle på G

Om du nyper mig, så killar jag tillbaks.





Kommentarer
Postat av: Anita

Kuuul! :O)

2010-07-18 @ 21:48:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ni verkar som ni har haft det jätte revligt..häligt! :o)

2010-07-19 @ 09:37:01
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0