Visste du att...

...under din livstid kommer du att:
  • sova i 22 år.
  • sitta på toaletten i 2 år.
  • äta i 4 år.
  • arbeta i 20 år.
  • läsa i 3 år.
  • älska i 1 år.
  • se på tv i 6 år.
  • svamla omkring i 5 år
  • städa i 6 år.
Jag tycker att vi älskar för lite. Man borde väl ändå älska mer än man skiter?!, äta mer än man ser på tv och städar?, läsa mer än man svamlar omkring?
Hmm, nu fick man något att tänka på.
Man sover alltså mer än man arbetar, det trodde jag inte. Fast det är klart, man sover ju på semestern också, i alla fall jag ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag håller med!

2010-07-05 @ 10:04:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

skita och orgasm är väldigt närbesläktade :o)

2010-07-05 @ 21:11:21
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

På arbetet är man ju jämt tycker jag! Svamla omkring vad är det, laga mat, handla, skjutsa folk hit och dit eller? Sorgligt att bara 1 år går till att älska, nää älska mera hörrni!

2010-07-06 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0