Midsommarhelg

I går var det verkligen min och Jonnys dag.
Familj och några vänner var samlade för att fira att jag och min man varit just man och hustru i 20 år.
Det var typiskt midsommarväder :) In och ut med stolsdynorna hela dagen.
Regn och sol och regn och sol omvartannat.
Vi skålade i champange och jag bjöd på mat.
Gästerna åt upp så jag tror att de var nöjda.
Min man höll ett vackert tal till mig och det gjorde även min svärfar, min syster och min son.
Det var bara fina och vänliga ord.
Inte ett öga var torrt.
När jag skulle resa mig för att säga några ord till min man så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka.
Jag blev så rörd att jag vinglade till med vinglaset och spillde på min nya tunika och på PK:s vita byxor :P
Är det typiskt mig eller är det typiskt mig????
Vi skrattade och pratade till morgonen.
I dag har vi solat och varit på en båttur runt Rämen.

Här kommer blandade bilder från helgen som gått.
















Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Hej och tack för senast! Det var så kul att få fira med dig & Jonny! Kram/V

2010-06-28 @ 20:45:27
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Myys!! :o) Synd att vi inte kunde komma!

2010-06-28 @ 23:39:38
Postat av: Anita & Pelle

Hahahaha - kul helg och tack för allt....We Love You all!! Puss å kläm!! :O)

2010-06-28 @ 23:42:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Myyys! Jag ville oxå vara där!!! :o/

2010-06-28 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0