Att vara positiv

*suck*
Vilket tråkigt väder!
Man känner sig seeeeeg när inte solen skiner.
I natt höll Ludde på att smsa mig alla hans förehavanden.
Det är ju bra att han hör av sig men jag har svårt att somna om på natten när jag en gång har vaknat.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ser mer död än levande ut.
Jäkla ungar med sommarlov, jag hatar det!
I dag när jag slutar så stoppar jag in hela familjen i bilen och drar till Uppland Väsby och bestämmer oss för husvagnen.
Jag vill att killarna också skall säga vad de tycker.
Det är ju deras nya vagn också.
Vi får se om vi kommer hem med en ny vagn i dag eller inte.
S*P*Ä*N*N*A*N*D*E*!
Ny vecka och nya möjligheter.
I dag är den första dagen av resten av ditt liv.
I dag skall jag bara vara possitiv och glad.
Jag skall le mot alla och komma till arbetet med arbetsglädje.
Sluta sura över "jobbiga" tonåringar med sommarlov och solens frånvaro.
Det här blir nog en bra dag ändå skall jag se.
Eller hur??

 




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag håller med dig - skitjobbigt med ungar som kommer och går i dörren hela natten. Man får tvinga sig att vara positiv. Lycka till med vagnen idag! :o)

2010-06-14 @ 08:00:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0