Duktiga jag...

Först jobba hela dagen sen komma hem å vila lite.
Ja, det låter lite konstigt att man skulle vara duktig för att man vilar, men i mitt fall så är det så.
Jag tillåter mig aldrig att sova på dagen så därför är det duktigt av mig.
När jag vilat ca 30 minuter så åt vi middag.
Omelett med grönsaker, inget fett.
DUKTIGT!
Sedan gick jag på promenad i 30 minuter.
Det är tredje dagen i rad som jag promenerar.
Jätteduktigt va??
Sedan har jag städat hela kvällen.
Dammat och skurat badrummet uppe.
Dammat och dammsugit hela övervåningen plus vardagsrummet.
Så dutti så....
Nu är jag trött och ska lägga mig tidigt.
Duktiga jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Så duktig så! ;O)

2010-06-02 @ 14:15:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0