Farbror doktorn

I går när vi åkte hem från Dalarna så svullnade min hand upp.
Jag har ju haft problem med den vänstra armen hela vintern och nu var det vänstra handen som började lägga av.
I dag har jag knappt kunnat röra armen, så i morse ringde jag till min vårdcentral.
Kl 14.30 fick jag tid.
Jag fick träffa en jättetrevlig läkare (kors i taket).
Han sa att jag antagligen hade en muskelinflammation i armen som nu gått ner i underarmen och låg och tryckte på någon nerv så att mitt lillfinger domnade bort.
Jag skall äta antinflammatorisk medicin i 3 veckor.
Han ville sjukskriva mig men jag sa nej.
Han sa att jag fick prova att jobba ett par dagar men inte belasta armen alls.
Bla bla bla....
Ja, men jag gick i alla fall till doktorn, och nu har jag fått hjälp.
Duktiga mig :)

Kommentarer
Postat av: Jonny

Jaa, duktiga Maggan . PUSS PÅ DIG !

2010-06-28 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0