God morgon, Goood mooorgon! Hör fåglar sjunga glatt...

...Hehehe.....Jag sa ju att jag skulle vakna lycklig men det där var kanske liiiite överdrivet.
Efter en lång natt med ungdomar som studsat upp och ner och in och ut på toan, katter som slagits och skrikit utanför fönstret och fåglar som kvittrat sedan 03.30 i morse så är jag inte riktigt så pigg som jag hade önskat.
Men jag känner mig bättre till mods och det finns hopp om livet om man så säger.
I dag hämtar vi den nya vagnen och sedan åker vi direkt till campingen och packar den.
Det ska bli så skönt med en ny vagn. En fräsch vagn där vi får bättre plats.
Men först skall jag arbeta en dag.
Vi sommarstädar på jobbet nu.
Sorterar papper och skurar hyllor.
Det är en hel del att ta reda på efter ett läsår.
I dag skiner solen från en molnfri himmel så jag hoppas på att kunna vara ute lite också.
Jag hoppas på en bra dag i dag.


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har samma problem på nätterna här oxå - katter å ungar å fåglar.....i natt sov jag på soffan i TVrummet!

2010-06-22 @ 08:37:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Eivor

Hoppas att du haft en bra dag och att du får börja din ledighet snart. Jag önskar hela familjen en mycket trevlig Midsommar.Vi åker till Cathrine och grattar henne.

2010-06-22 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0