Har jag tänkt på allt nu?

Jag har gjort en packlista över allt jag skall ha med mig till Dalarna.
Kläder, mat och sprit.
(fast min riktiga lista är mycket längre än så)
Har jag glömt något så har jag.
Hoppas bara att jag inte har det.
Jonny skall skjutsa Knut till tåget snart.
Knut skall fira midsommar uppe i Östersund.
När Jonny kommer tillbaks så skall vi rassa här och packa alla kläder.
Sedan åker vi och handlar på Gränby, hämtar husvagnen och dra till Rämshyttan.
Vi har räknat med att vara på rull vid tolvtiden.
Jag lämnar ju två killar kvar här hemma också :)
Calle måste jobba i morgon och Ludwig skall tillbringa midsommarhelgen med sin flickvän och hennes familj :(
Mat till dessa två får de fixa själva. Jag lämnar pengar.
Min lilla dator får jag inte glömma.
Undrar vilka skor jag skall ha i morgon och på lördag??
Å kameran skall med förståss.
Skriva ut ingredienserna till pajen.....
Mmm....det är lite saker kvar som jag inte får glömma.
Nu är det bäst att jag sätter fart.
So long....så lääng...

Kommentarer
Postat av: Anita

Vi ses snart då! :o)

2010-06-24 @ 09:59:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så skitkul!!!!! kramis

2010-06-24 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0