I dag känns det...

...att man lever.
Det blev ju lite party i går på Katalin men vi kom hem i sjysst tid.
Halv tolv tror jag att klockan var.
Sen har man ju lite svårt att varva ner så jag somnade väl 00.30.
I dag är jag trött, trött, trött.
Jag träffade några tjejer i går som hade tagit semester i dag, bra idé.
Ääää! lite kaffe på det här så är man snart som folk.
Man är väl en viking :)
I dag är det fredag hörrni!
Vad sägs om det då?
I kväll ska Jonny bort till en kompis till Knut.
Det skall vara en pappa-son kväll ikväll.
Jag skall ta med mig min kompis Maria ut till vagnen.
Hon ville se hur det ser ut innan vi byter vagn.
Det är mulet i dag och 17ºC, det har regnat i natt.
Kanske molnen kan skingra på sig under dagen.
Hoppas det.
Nu skall jag dricka mitt kaffe och fundera ut vad jag skall ta på mig idag.
Tjingeling!!

Lite bilder från i går.






Kommentarer
Postat av: Anita

Bra med folk! Ser kul ut! :O)

2010-06-18 @ 10:12:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0