Ny husvagn

Jaha! Då blev vi med ny husvagn i dag då.
Jag, mitt nöt tog ju inga kort när vi var där.
Vi får hämta vagnen nästa måndag.
Den skall besiktigas och gås igenom innan vi får ta den.
Nu sitter jag och kollar på tillbehör på blocket :)
Jag vill köpa markiser och div annat.
Jonny skall få snickra en snygg trapp att ha i förtältet.
Det här känns ju skoj.
Det skall bli SÅ SKÖNT med en ny vagn.
Du anar inte.
Vår lilla skitvagn har gjort sitt.
Helt klart!
Nu ska jag kolla på tv.
Ha en skön kväll.

Så här ser "vår" vagn ut (nästan).
Vi har inget utfällbar markis över dörren.
Vi har gröna gardiner och rosa mattor.
Men allt det skall bytas ut.
Men i stort sett så är den prexsis lika.







Kommentarer
Postat av: Anita

Vad roligt - den är jätte fin! :o)

2010-06-14 @ 19:56:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

"Man ska ha husvagn...." Gratulerar till den nya vagnen!

2010-06-14 @ 21:39:47
Postat av: Vickis

Garttis till köpet! Vad fin den är!

2010-06-14 @ 23:54:23
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0