Piuh!!

Nu har jag gjort den där jädrans rotfyllningen.
Det kostade "bara" 1850 kr.
Minst 1000 kr mindre än väntat....piuh!!
Undersökningen av de andra tänderna visade inte så jäkla mycket heller.
Alltså inga hål förutom en sprucken lagning långt bak i överkäken.
Piuh!!
Man blir ju skraj att alla ens sparpengar skall gå till tandläkaren.
Nu kan jag ta det lugnt till 7 september när det är dags för nästa vända...piuh!

Hett som i helvetet är det också.
Svetten lackar och fastän inte solen skiner så har vi över 30ºC....Phiu!
I morgon skall det visst regna.....piuh!

Jag har ont som faan i handen och jag har sprungit på toa 100 ggr idag pga min medicin.
Snart är det semester...piuh!

Kl 20.00 börjar Allsången och då skall jag käka mascarponeglass.....MUMSIGT FULL I BIBBLAN!!
Kvällens gäster:
The Ark, Mozart Group, Anna Bergendahl, Robert Broberg och Carola.

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag har jag åkt förbi där du bor med båten :o). Jag vinkade till din husvagn. KRAM

2010-06-29 @ 18:12:19
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0