Slut som artist

Det har som sagt varit en rolig helg men också ganska jobbig.
Man är på G hela tiden när man har gäster.
I morse när klockasn ringde kl 05.30 så trodde jag inte att det var sant.
Jag har gått hela dagen med grusiga ögon.
Nu ska vi bara ta det lugnt i två helger och nästan tre veckor.
Vi ska bara vara och inte umgås eller festa med någon.
Inte förrän på midsommar när vi åker till Dalarna och firar 20-årig bröllopppsdag.
Jo, förresten.
Den 17 juni ska jag på Katalin och kolla på The baseballs.
Då kanske det blir en öl eller två trotts att man skall upp på jobbet nästa dag ;)
Nä, fy vad trött jag är.
Det är som om luften har gått ur mig.
Jag måste nog blunda i fem minuter.

P.S Jag hade besöksrekord på bloggen i fredags. 146 besökare!!! Det känns ju skoj. Undrar bara vilka alla är??? som vanligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0