Swooosch!!!! sa det.

Så är det slut på den här helgen också.
Vi fick mer sol än väntat, det var skönt.
I dag kom en störtskur på eftermiddagen men nu skiner solen igen.
Det  var trevligt att surra bort fredagskvällen/natten med Maria och i går var det trevligt att grilla med ungdomarna.
Jag har sovit och börjat på en ny rolig bok.
Snart är det semester men först vankas en midsommarhelg i glada vänners lag.
På tisdag får vi hämta nya husvagnen och på onsdag firar jag och Jonny 20-årig brölloppsdag.
Vi tänkte först gå ut och äta på någon tjusig restaurang men så ångrade vi oss.
Vi tar med oss killarna och tar en pizza istället och sedan går vi på bio hela familjen.
Iron Man 2....hahaha....vilken romantisk kväll va ;)
På torsdag har jag semester och då åker vi till Dalarna med nya vagnen.
Vi vill ta den på en provtur innan vi sätter upp den på campingen.
Då kanske vi upptäcker eventuella fel plus att vi kan sätta upp det nya tältet.
Vi behåller det tält som är nyast och snyggast.
Det andra säljer vi.
Nu skall jag hänga tvätt och sedan kolla på film.
BYE BYE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul - då får jag ju se vagnen! :O)

2010-06-20 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0