Tankar

Har känt mig lite deppad i dag.
Vet inte riktigt varför.
Solen skiner, en mysig midsommarhelg är på G.
Jag har snart semester, i morgon hämtar vi nya husvagnen.
Varför går jag då runt och känner mig nere??
Typiskt mig att börja tänka på livet och på hur allt kunde ha varit just nu.
Typiskt mig att inte kunna njuta av att livet är underbart och bara skita i saker som åldersnojja, fettodepp och annat skit som ligger och gnager.
Jag saknar min familj så att det skär i bröstet.
Det gör jag alltid på sommrarna, jag tycker att det är sååå synd att inte mina fina pojkar fick träffa mina föräldrar och att inte de fick träffa mina fina pojkar.
Jag nojjar över att jag skall fylla 44 år i sommar. FATTA! FYRTIOFYRA ÅR!!
Tant Maggan :(
Jag är trött och grå.
Jag har ont, ont, ont i mitt knä.
Det är så jävla jobbigt att alltid ha ont.
Det tär på mitt psyke att gå omkring med värk jämt och ständigt, alltid och hela tiden.
Guuuuud! Vilket deppigt inlägg!!
Men så känns det just nu, därför skall jag sova.
Jag är psyktrött.
I morgonbitti när jag vaknar utvilad och pigg så känns allt mycket bättre, det vet jag.
GOD NATT!!





Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaa - vad ska man säg!? Jag känner igen mig i allt du säger.....Puss! <3

2010-06-22 @ 01:10:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Usch och blä och fy.

Så är det ibland, men jag tror man måste få vara nere ibland för att kunna vara uppe och uppskatta det goda i livet oxå. Här kommer en "psyk-kram"

2010-06-22 @ 01:50:37
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: cinis

Underbara vackra kvinna...jätte kram till dej!!!!!!!

2010-06-22 @ 14:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0