Tyst i huset

Jag sitter här för mig själv och lyssnar på tystnaden.
Jonny är på resa, Ludde sover hos flickvännen och Calle sover.
Det enda man hör är lite trafikbrus från det öppna fönstret och lite fågelkvitter.
Annars är det tyst som i graven i detta stora hus.
Man hör alltid grannar som skramlar annars.
Tänk att det är sommar va??
De senaste dagarnas skitväder med regn och kyla har ju gjort att man glömt bort att det faktiskt är sommar.
NU skiner solen och man blir påmind igen.
Undrar hur varmt det är?
Eller hur kallt det är? ;)
Kan man ha shorts tro?
Jag måste gå och kolla.....
......det är 12ºC i skuggan nu så det kan nog bli ganska varmt i solen frampå dagen.
Jag får ta och byta outfit tror jag.
Mmmm, kaffet smakar ljuvligt!
Jag verkar vara på ett strålande humör i dag.
I dag blir nog en bra dag, det känner jag på mig.
Småpengar till parkeringen har jag också kommit ihåg ;) lysande!
Då är det bara lite gröt i magen som fattas då, sedan är jag redo för den här onsdagen.
É du redo?
Ja é redo...
Ooo Oooo....

 





Kommentarer
Postat av: Anita

Man blir absolut på bättre humör när solen skiner! :O)

2010-06-16 @ 08:24:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Min morgon prommis va blåsig å mulen...hoppas på lite solstrålar under dagen!!!! Kramis

2010-06-16 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0