Eländes elände

Det är bara skit med mig.
Jag har en sjuhelvetes tandvärk fortfarande.
Jag håller på att bli riktigt dunderförkyld och min arm är helt fuckad.
Trots detta så har jag varit på loppis idag och handlat snigeltallrikar till Jonny och ett pat Converseskor till Ludde.
Granette har varit på en fika och nu har familjen precis avnjutit en rödingmiddag.
Min tand dunkar och far så nu har jag tagit en Citodon.
Om jag skall överleva tills på onsdag så behövs det KNARK nu.
Ont, det gör ont, det gör ont.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen om du har lagat tanden så ska det vara bra nu. Ring din tandläkare igen!!

2010-03-28 @ 19:02:38
Postat av: Vickis

Reklamera skitjobbet! Stackare!

2010-03-28 @ 20:26:02
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0