Gräsänka.......igen :(

Ja, nu har han dragit till Norge på sin årliga fiskeresa.
Han, ni vet gubben som jag är gift med.
Från USA kom han hem i fredags och nu är det som sagt dags för Norge.
Jag hoppas att han får många fina öringar/rödingar med sig hem.
Nu sitter jag här i min ensamhet och ser hur solen går upp över sjön.
Det är så vackert att man tappar andan.
Så här skulle jag kunna bo faktiskt.
(Jag är ju i Dalarna hos svärföräldrarna för er som inte vet)

Här kommer några bilder på skidåkarna.Det var tre trötta grabbar som kom hem från backen i går :)

Nu skall jag fundera över dagens Fototrissuppgift.
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anita

Härligt med lite minisemester! :O)

2010-03-14 @ 09:05:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0